მეთოდები/სტრატეგიები

ინტეგრირებული გაკვეთილი 1 კლასში
გაკვეთილის გეგმა

პირველი კლასი
საგანი მათემატიკა
გაკვეთილის ხანგრძლივობა 35წთ.
მთავარი თემა;
რიცხვების  სახელწოდება 1-10 მდე შეკრება-გამოკლების ოპერაციები.
სწავლების საფეხური
პირველი  კლასი  პირველი საფეხური.
მოსწავლეთა რაოდენობა:
21
მნიშვნელობა და აქტუალობა.
მოსწავლე შეძლებს რიცხვითი სახელების გამოყენებით
დაითვალოს წინ უკან  ნებისმიერი  რიცხვიდან,
აკავშირებს  რიცხვებს   შორის  შეკრებისა და გამოკლების მოქმედებებს.
მიზნები და შედეგები:
გამოუმუშავებთ ამოცანის ამოხსნის  უნარ ჩვევებს  კითხულობს და წერს რიცხვებს 1-10 მდე.
მათ.1.1;მოსწავლეს  შეუძლია ერთმანეთს  შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.  მათ1-2;  მოსწავლეს შეუძლია  რიგობრივი რიცხვითი სახელების  გამოყენება.  
 მატ 1-3;  მოსწავლეს  შეუძლია  ერთმანეთთან დააკავშიროს  თვლა,  რიცხვებს შორის  დამოკიდებულებები  და შეკრება გამოკლების მოქმედებები.
 ისტ 1-1; მოსწავლე  ფლობს იმფორმაციულ და საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ ძირითად ცნებებს და ოპერაციებს.:
თემატური ელემენტები
·         თვლა  ზეპირი  ანგარიში.
·         რიცხვების  შესაბამისობა საგანთა  რაოდენობასთან.
წინასწარი ცოდნა
·         რიცხვების  შედარება
·         შეკრება გამოკლება 1-10 ფარგლებში.

შეფასების  საგანი  და  პროცედურები
შეფასების  რუბრიკა;
სასწავლო  მასალა და ტექნიკური რესურსები;
სახელმძღვანელო, თვალსაჩინოება ,  კომპიუტერი; ტესტი წინასწარ  შედგენილი
გაკვეთილის  მსვლელობა:
მისალმება,  საორგანიზაციო საკითხები 2წთ.
A-ფაზა  გამოწვევა  10წთ.
გახსენება  რიცხვების  1-10 მდე.
დასახელება წინა  და მომდევნო   რიცხვების.
B-ფაზა  ტესტი,10 წთ. ფიზკულტურული წუთები 5 წთ.
გეგმა ბ. დენის გათიშვის დროს 10 წთ. დაფაზე მუშაობა.
C-ფაზა  შეჯამება; საშინაო დავალება და შეჯამება 8 წთ.


შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
მინიმალური
საშუალო
მაქსიმალური
ჩართულობა
არ იღებს მონაწილეობას საგაკვეთილო პროცესში
საგაკვეთილო პროცესში მეტნაკლებად ჩართულია
არის მაქსიმალურად ჩართული და აქტიური
ზეპირი მეტყველება
ანგარიშის დროს ეშლება ციფრების ამოცნობა,არის ხარვეზები,
ანგარიშობს მეტნაკლებად გამართულად, უჭირს გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა
მაქსიმალურად ცნობს ყველა ციფრს. ანგარიშობს კარგად, შეუძლია შეკრება და გამოკლება, ცნობს ყველა გემეტრიულ ფიგურებს, შეუძლია დახაზვაც და გამოჭრაც.
ორგანიზებულობა
არაორგანიზებულია
ნაკლებად ორგანიზებულია
მაქსიმალურად  მოწესრიგებული და ორგანიზებულია.


No comments:

Post a Comment